15 Mayıs 2012 Salı

Pedallı Klozet Kapağı

"Bu klozetin kapağını kim açık bıraktı yine?"

Bu soru evinizde sıkça mı yankılanıyor? Sorunun arkasından mutlaka bir tartışma mı çıkıyor? Yoksa kapağı açık bırakan her kimse kabahatini itiraf edesiye kadar bilimum psikolojik savaş hamlesi sinsice uygulamaya mı alınıyor? Eğer bu üç soru ev yaşamınızdaki huzura dair ipuçlarını barındırıyorsa aşağıdaki pedallı tuvalet tam sizin eve göre demektir. Üstelik kullanması da çok basit: Erkek ev sakinleri pedala basıyor, kapak kalkıyor, kullanım tamamlandıktan sonra tuvaletin yanından uzaklaşırken serbest kalan pedal sayesinde klozet kapağı kendiliğnden usulca yerine konuyor. 

Elbette bu işlemden sonra sifonu çekmeyi ihmal etmiyoruz. Çünkü sifonlar çekilmek için yapılmışlardır. Çekilmemleri başlıbaşına huzursuzluk kaynağıdır. 


10 yorum:

  1. evde benden başka kimse yok ki..

    zaten sende bu sorunu yaşayanlar için yazmışsın.

    sazan böyle bir balık mı acaba..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estafurullah :))


      Bazı yazıları aylar evvel yazmış oluyorum... Atıyorum bir kaç ay ilerisine. Sonra kendim de başkasının yazısı gibi okuyorum. Bu yazıda ben de hafif bir sazanlık ettim ne yalan söyliyeyim :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ne tartışmalar yaşanır ihmali halinde :D

      Sil
  3. Artık evdeki tartışmalara son! Hehe :) İyiymiş

    YanıtlaSil
  4. Biri bizi gözetliyor galiba:)


    Ne yazık ki ben hala tuvaletin kapağını kimin açık bıraktığını bulmuş değilim.
    Proje hayata geçmiş mi bilmiyorum ama eğlenceli olmasının yanı sıra gerçekten benim çok işime yarardı:)
    Sifon içinse;birden fikrim geldi
    -hey adamım kapağı kapatmadın bari sifonu çek:(türünden sesli bir ikaz sistemine ne dersiniz
    bu faideli projeye bi katkım olsun bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sifon fikri iyi, uygulamayı yapsın birileri. Herkes rahat eder böylece :)

      Sil
    2. Kapandığında bir başka mekanizma da sifonu çekebilir. kapanır sifon çekilir yada. Oraya dokunmak ta gerekmez böylece. Aslında bu uygulama en iyi. umumi tuvaletlerde kullanılır.
      https://turkish.alibaba.com/product-detail/pedal-operated-toilet-seat-lifter-60379360381.html Hayatada geçmiş hem de 1$ tanesi.

      Sil
  5. beni delirtecek tek bir konu varsa-ki var işte:)- o da budur. bizim evde daha da ileri gidilir: kadın erkek oturmak zorundadır:) tuvalet hijyeni konusunda ultra takıntılıyım(ız). Ama bu öneriyi tuttum. Herkesi tutup kolundan oturtamam ya hele ki misafirleri:) O zaman işe yarar işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her evin kuralı var, el ne karışır. Uymak lazım ev kurallarına. Adamlar nasıl düşünüyorlar bir de yapıyorlar ya hayret bir şey :)

      Sil

Yorumlar